Leírás
Shell Spirax S6 ATF X
Kiváló minőségű, szintetikus technológiájú, a járművek széles körének megfelelő automataváltó folyadék, alacsonyabb viszkozitású ATF követelményekkel rendelkező járművek részére a General Motors, Ford és számos más személy- és tehergépjármű esetében.
A Shell Spirax S6 ATF X számos japán, ázsiai, európai és észak-amerikai tervezésű automata váltó igényeinek felel meg, melyek alacsony viszkozitású automataváltó folyadékot követelnek meg, például GM DEXRON VI, Ford MERCON LV és Toyota WS.
Tulajdonságok és előnyök
Súrlódásmódosítót tartalmaz
Az automataváltó rendszerek egyenletes, megbízható, ·gördülékeny és problémamentes működését biztosítja.
Kivételesen nagy oxidációs stabilitás
Ellenáll az olaj öregedésének és tisztán tartja az automataváltókat. Fenntartja a teljesítményt és hosszú élettartamot ·nyújt a sebességváltókban.
Kiváló nyírásstabilitás
Egy speciális ‘VI’ (vizkozitás index) módosító adalék minimalizálja az üzemi hőmérséklet okozta viszkozitás- változást és a használat alatti viszkozitásvesztést. Ez állandó viszkozitást biztosít a modern járművek részére, emellett szükséges stabilitást ad számos régebbi járműben.
Megbízható kopásgátló tulajdonság és hajtóművédelem
Biztosítja a hosszú alkatrész élettartamot és a fogaskerekek védelmét a járművek öregedésével.
Tömítésvédelem
Tömítést védő anyagokat tartalmaz, mely a megfelelőteljesítmény érdekében óvja a tömítéseket az első, de akár a második vagy további ATF cserék alkalmával is.
Alacsony hőmérsékleti tulajdonság
Az olaj kiváló folyóképessége alacsony hőmérsékleten elősegíti a megfelelő váltási érzetet valamint az első indításkor és hideg állapotban történő működést.
Alkalmazások
Személyautók automata sebességváltói
Kereskedelmi jármű sebességváltók és hidraulika
Szervokormány rendszerek
Specifikációk
Ford Mercon LV
GM Dexron VI és az összes korábbi General Motors ATF személygépjármű követelmények.
JASO 1-A-LV
Megfelel a legtöbb japán és ázsiai automata váltóban való használatra, Toyota T-IV/WS, Nissan Matic C/D/J/K/S, Honda ATF Z-1/DW-1, Mitsubishi/Hyundai/Kia SP- II/III/IV/IV M/IV RR, Mazda, Suzuki, Subaru, Isuzu, Aisin Warner JWS 3309/3324, Allison C-4, Volvo CE 97340, Mini, néhány BMW, Saab, néhány Porsche, néhány Fiat és néhány Jaguar, Mercedes-Benz ATFs 236.1-től 236.10-ig
Nem használható
Folyamatosan változó áttételű váltókban (CVT) vagy kettős tengelykapcsolóval szerelt váltók (DCT) esetén, Type F, újabb Daimler sebességváltó (ATF 134 vagy későbbi MB 236.12, 236.14, 236.15 vagy 236.16)
Értékelések
Még nincsenek értékelések.